[Valencia] Calendari de trobades Geoinquiets per als propers mesos

Raf Roset rafroset at gmail.com
Thu Nov 6 14:14:37 PST 2014

Sembla que el missatge no ha arribat a tothom: ja tenim calendari de les
properes 4 reunions de Geoinquiets a Barcelona:

35a Geoinquiets, 26 de novembre de 2014: Urban Data
http://www.eventbrite.com/e/35a-geoinquiets-26-de-novembre-de-2014-urban-data-tickets-14140016169?aff=eorg

36a Geoinquiets, 18 de desembre de 2014: GIS al Port. Funcionalitats i
Tecnologia
http://www.eventbrite.com/e/36a-geoinquiets-18-de-desembre-de-2014-gis-al-port-funcionalitats-i-tecnologia-tickets-14140250871?aff=eorg

37a Geoinquiets, 29 de gener de 2015: Geofreelancing
http://www.eventbrite.com/e/37a-geoinquiets-29-de-gener-de-2015-geofreelancing-tickets-14140509645?aff=eorg

38a Geoinquiets, 26 de febrer de 2015: Es pot innovar a l'Administració?
http://www.eventbrite.com/e/38a-geoinquiets-26-de-febrer-de-2015-es-pot-innovar-a-ladministracio-tickets-14140545753?aff=eorg

Per al mes de març cal veure si la posem el dia 18 ja que hi ha el Sig
Libre a Girona la setmana del 26.
Per a l'abril no tinc ni idea de si hi ha Setmana Santa o no, i per tant de
moment no moc res.

Tots aquells que tingueu un projecte o un tema interessant per portar a
Geoinquiets, feu-m'ho saber que anem curts de xerrades.
Tots aquells que conegueu un possible speaker, feu-me arribar el contacte i
el convidarem.