[Valencia] Ajuda amb les Ràfegues

Jorge Sanz jsanz at osgeo.org
Tue Feb 7 23:50:18 PST 2017

Hola, perdó per el cross-post...

Algú estaria interessat en ajudar-me a traduir les ràfegues en anglès? Com
sabeu vaig raere de Raf passant-les a anglès i redistribuint-les però
últimament m'està costant seguir el ritme.

Si muntem un gdoc amb la pila de ràfegues, seria tan senzill com anar
traduint entre uns quants i jo després faig la resta de la feina. Si ne som
quatre o cinc segur que podem tindre al dia la tasca sense massa història.

Algú s'apuntaria? sense compromís per suposat. Raf, tú tens prohibit
participar 😘

Per favor responeu en privat o només a la llista a la que esteu subscrits
(!)

Sent from my phone, excuse my brevity.