[Geoinquiets Barcelona] gisvm

Oscar Fonts oscar.fonts.lists at gmail.com
Tue Apr 13 05:08:03 EDT 2010

El llançament de la versió 4.0 del LiveDVD es farà coincidir amb el FOSS4G
de Barcelona, i s'entregarà una còpia a cada assistent. La idea és que els
'tutorials' es puguin fer amb el que hi ha en aquest LiveDVD, però per els
Workshops m'agradaria tenir instal·lacions específiques provades, en WMWare
o el que sigui.

Apart, m'agradaria molt que el LiveDVD fós en realitat un LiveUSB, però un
llàpis de memòria de 4 Gb és costós, i no sé si ens ho podrem permetre.
@xurxo potser l'associació gvSIG podria finançar el seu cost si hi fiquem el
seu logo? ;)

Slt,

Oscar.