[Geoinquiets Barcelona] Correcció d'última hora! - Abstracts FOSS4G

Oscar Fonts oscar.fonts.lists at gmail.com
Thu Apr 15 06:55:51 EDT 2010

Anna, perdona, però m'he equivocat en les dates!!

Per a l'Academic Track, l'últim dia per presentar el resum és avui,
però un cop acceptat, l'article complet s'entregaria el 15 de juliol.
O sigui que el teu estudiant encara estaria a temps de presentar resum
per via acadèmica, i preparar un bon article amb possibilitats de ser
publicat en alguna revista del sector.

Salut,

Oscar.