[Geoinquiets Barcelona] Article entorn de la Geoinformació avui.

Torres, Marc marc.torres at icc.cat
Wed Apr 28 04:51:21 EDT 2010

Senyores i senyors,

Em plau fer-vos a mans un article que juntament amb el Sr. Massó i la Sra. Valenzuela hem treballat entorn a la geoinformació.

Aquest no és un article d'investigació, només pretén ser una fotografia de síntesi del seu estat actual i una porta oberta a la reflexió i discussió.

Em plaurà que el valoreu (positiva o negativament) i en feu les vostres aportacions. Les preguntes que al final de l'escrit es plantegen poden ser objecte d'anàlisi (i de fet algunes ja ho són) dins del nostre grup de geoinquiets.

Per altra banda agrair-vos les aportacions que alguns de vosaltres heu realitzat.

Trobareu el document a:

http://www.rcg.cat/articles.php?id=183 <http://www.rcg.cat/articles.php?id=183>

Ben cordialment,

Marc Torres Saura