[Geoinquiets Barcelona] el preu del viatge

Raf Roset rafroset at gmail.com
Fri Aug 6 03:58:51 EDT 2010

Per cert, m'he llegit les condicions després d'enviar-ho i ara tinc el dubte
de si ho podia fer:

"© 2010 PortalTIC.es (www.portaltic.es) <http://www.portaltic.es/>. Está
expresamente prohibida la redistribución y la redifusión de todo o parte de
los contenidos de esta web sin su previo y expreso consentimiento."

Evidentment per enviar el link no he demanat permís, però com que es podria
considerar redifusió segurament estic en fals.
I per tant, davant del dubte, el que faré es esborrar portaltic dels meus
favorits i no llegir-ho ni enllaçar-ho mai més per evitar-me problemes.
Suposo que és exactament l'efecte contrari del desitjat quan montes un
portal de notícies: que t'ignorin en lloc de que et citin. Fixeu-vos que no
tenen ni tant sols RSS.
Món de mones !

Raf