[Geoinquiets Barcelona] qdd d'avui

Lluís Vicens lluis at sigte.udg.es
Thu Dec 2 10:00:27 EST 2010

Salut,

Voleu muntar una sessió a girona per mostrar aplicacions fetes amb
dades lliures? Si us interesa dieu-m'ho per veure com ho puc integrar
en el programa de les jornades de sig lliure. Ja em direu alguna cosa
si hi ha interès, ok?

Apa, salut!
Lluís
El 02/12/10, Antonio Santiago <asantiagop at gmail.com> ha escrit: