[Geoinquiets Barcelona] GISsabte de hackathon

Antonio Santiago asantiagop at gmail.com
Tue Dec 21 02:55:46 EST 2010

1- Doncs ara apliqueu aquesta historia a la informatica. Els del meu gremi
ja porten temps en hores baixes. Qualsevol amb un PC es informatic.
Necesitem un cataclisme perque es comencin a reconeixer al enginyers
informatics.

2- Jo encantat que em doneu una mica de formacio el GISabtes :) M'aniria
molt be

3- En Pere Roca i jo hem començat a encetar les FusionTables. Ell s'esta
mirant de fer-les servir com a "client" mentro jo estic intentant agefir
dades de l'AEMET (tot automaticamente amb l'API res de manualmente fitxer
per fitxer). Quan tinguem alguna cosa ja avisarem.