[Geoinquiets Barcelona] Code Sprint del 10, sol.licitat pressupost al WTC.

Enric Rodellas enricrodellas at gmail.com
Fri Feb 12 09:36:37 EST 2010

Col.legues, he demanat formalment pressupost per al Code Sprint del dia 10
de setembre al  WTC. Encara que l'import crec que superarà de molt al del
Citylab de Cornellà.

Si algú creu qeu pot utiltizar la nota per enviar en el contacte que tingui.
pot fer-ho. Després ja perseguirem més el tema jo el Wladimir i el que
s'apunti
Enric rodellas

Benvolgut Sr,
d'acord amb el que li vaig comentar, estem organitzant un acte vinculat a un
congrés que aplegarà més de 1000 persones i que es farà al recinte del Palau
de la Fira dels dies 6 al 9 de setembre.

vegi el link *http://2010.foss4g.org/*

Els paràmetres són:
  Data: Divendres 10 de setembre del 2010
  Horari: de 9 del matí al 8 del vespre
  Assistència prevista: entre 100 i 150 (ens és difícil apreciar)

La definició del acte es farà en aquesta pàgina.
*http://wiki.osgeo.org/wiki/FOSS4G_2010_Code_Sprint*

L'objectiu seria disposar d'algun espai gran de taules i cadires, servei de
càtering en plan bufet obert i *molt d'ampla de banda*, a més d'alguns
projectors i pissarres per tal que els programadors de codi lliure
especialitzats en mapes puguin disfrutar d'un contacte més personal entre
ells i avançar en alguns temes que es proposaran. No estic segur, però
potser caldria valorar la possibilitat de disposar de més sales, enlloc

Tal com podrà apreciar, és un event de caràcter internacional que cada any
canvia de ciutat i continent, amb gent que investiga i aplica tecnologies
capdavanteres en el món d'Internet i els mapes

Resto a la seva disposició per qualsevol aclariment, i li agrairé ens faci
arribar un pressupost (aproximat), així com en quins conceptes podem fer
variacions ...