[Geoinquiets Barcelona] TIC-SIG

Matthias Wozel mwozel at yahoo.es
Thu Jun 10 06:20:40 EDT 2010

Jo vaig pasar una estona per la tarda pel
SIG-TIG...

Antoni Guasch va ensenyar Toopath, una
aplicació web de seguiment en temps real a patir del GPS.
http://www.toopath.com/

Núria Majo va presentar el Mapa Urbanístic
de Catalunya (SIMUC). El departament DPTOP va digitalitzar la planificacio
municipal de totes les municipis de Catalunya, després es va fer una unica
llegenda i tot això es publicarà al final d’aquest mes a una aplicació web. Tot
i que ella es va pasar de temps la presentació va ser força interessant i la
informació generada va revolucionar la feina dels technics !!!
http://www10.gencat.net/ptop/AppJava/cat/arees/territori/simuc/index.jsp

Posteriorment Xavier Alarcón va presentar
un projecte semblant pero no mes pel Mancomunitat de Municipis de l'AMB. No
tinc massa idea del tema pero primer de tot pensava quina falta de coordinacio
de fer un projecte dos vegades... espero al menys que no van digitalitzar els mateixos
dades dos cops.
http://cartografia.amb.cat/planejament/

Víctor Pascual va parla despres una mica
de nou GeoPortal del IDEC. No hi ha mes dades, pero la recerca dels dades i
serveis es ara molt mes àgil...
http://www.geoportal-idec.cat/geoportal/cat/mapes-tematics/

Lorenzo va fer una mica de propaganda i una
crida d atencio per donar una mica de pasta per a organitzar la FOSS4G.
Per cert per a un estudiant amb mes de 25
any el preu es una mica injust – Es pot fer alguna cosa???

Abans de marxar-me el Jaume Figueres va
anuncia el Congres State of the Map a Girona.

Per acabar quin necessita mes info, segur
que els presentacions es van publicar a la web del ICC...

Salut

Matthias

Message: 1