Fwd: [Geoinquiets Barcelona] Trobada 8 juliol

Raf Roset rafroset at gmail.com
Mon Jun 28 16:54:53 EDT 2010

De 18 a 20 tampoc dona gaire temps per posar molts oradors, si seguim amb el
programa habitual fins ara de foss4g, estat de les dades i altres anuncis.

Confirmada Irene Compte, que tindrà els 20 minuts habituals, podem convidar
algú més amb 20 minuts de xerrada assignats, i per tant al meu entendre això
deixaria fora parlar tant de Miramon com de l'ICC (tots dos temes em sembla
que es poden allargar força).

No he contactat mai amb wikiloc, si algú pot intentar-ho....
Però de ben segur que hi ha d'haver altres propostes: sóc tot orelles  =)

Raf

Hola a todos,