[Geoinquiets Barcelona] Linked data el nou hype

Roset, Rafael rafael.roset at icc.cat
Thu Mar 4 01:28:18 EST 2010

Tres links interessants, tots ells relacionats:

http://www.terrafuture.com/  OS (en aquest cas Ordnance Survey) prenent la iniciativa

https://challenge.geovation.org.uk/ innovació via competició

http://linkeddata.org/  segur que tots ho teniu al cap però fins ara no ho heu visualitzat

En anglès se'n diu food for thought (http://www.thefreedictionary.com/food+for+thought) i no trobo una traducció que m'agradi prou en català.....