[Geoinquiets Barcelona] Blog per a geoinquiets

Jorge Gaspar Sanz Salinas jsanz at osgeo.org
Thu Mar 4 14:58:45 EST 2010

On 04/03/10 20:16, Antonio Santiago wrote:
> Hola tothom,
> crec que podria ser interessant crear un blog per geoinquiets com nosoltres.
> Amb tots els que som (i nomes de moment :) ) i els perfils que tenim
> crec que cobrim totes les areas del "GEO".
>
> Per la meva part m'ofereixo per temes d'administracio: domini, hosting i
> blog (ja sigui wordpress o drupal).
> ¿es possible que la gent osgeo ens doni hosting? (seria un punt menys
> pel que preocupar-se)

Doncs, que jo sapiga no ho han fet encara, però Tyler sempre ha volgut
moure un espai de comunitat amb drupal y "organic groups"[1] per
configurar-ne els espais.

To seria questiò de preguntar-li...

Si no, jo crec que amb wordpress.com es més que prou per fer un blog
colaboratiu, al geomatic ens vam cansar de mantindre un i estem molt
contents amb el servei que wordpress.com dona, tot es questió de gustos,
clar.

Salutacions
[1] http://drupal.org/project/og
--