[Geoinquiets Barcelona] Blog per a geoinquiets

Antonio Santiago asantiagop at gmail.com
Tue Mar 9 12:22:58 EST 2010

Hola Oscar,
ho veig be si a més d'un blog tindrem més coses, com
projectes.geoinquiets.cat i www.geoinquiets.cat (en plan associacio, vaya
podria ser una altra idea bona).

Respecte al blog a wordpress.com, he fet proves registrant-me amb un usuari
i registrant el blog geoinquiets.wordpress.com i despres he esborrat el
blog, com es "logic" sense llegir el "esta usted seguro..." perque volia
tornar-lo a enregistrar tot correctament (un cop fetes les proves).

Ara em trobo que el "domini" geoinquiets.wordpress.com ja no es pot fer
servir. He escrit a "support" a veure si el tornen a habilitar al mateix
usuari inicial que el va crear. A veure si em contesten
Ho sento nois :(

PD: Prometo posar-ho aquest fet al meu CV en el apartado de "logros
destacados".

--