Re: [Geoinquiets Barcelona] Presentació

Oscar Fonts oscar.fonts.lists at gmail.com
Wed Mar 10 05:03:01 EST 2010

2010/3/10 Roset, Rafael <rafael.roset at icc.cat>:

> I perquè ICC no carrega el topo5m a OSM i estableix un mecanisme recíproc amb els usuaris ? win-win !

L'hi vaig comentar això mateix al sotsdirector tècnic de l'ICC tornant
de les darreres JIDEE.
Bastir un mecanisme de feedback que faci possible el win-win és un
repte prou motivador. La IDEC i en Rodelles penso que hi han fet
alguns passos de descentralització seriosa, potser ens en podrien fer
5 cts.

Part políca: si veus manera d'arribar a qui ha de prendre decisions
sobre la política de distribució de dades a l'ICC, muntem un
argumentari. No és complicat demostrar que és obsoleta (veieu
moviments a altres CCAA) i injusta (compareu tracte pymes catalanes vs
google), tot i que fa 10 anys fos puntera.

Salut.