RE: [Geoinquiets Barcelona] Presentació

Ruiz Almar, Ernest ERuiz at amb.cat
Wed Mar 10 08:11:55 EST 2010

Bon dia,

Un bon matí, si senyor.

1- L'exemple del que ha aconseguit l'Enric Rodelles des del APB es una base per treballar (Hola Enric!). Cal tenir en compte que les dades de l'APB són "oficials" ni que siguin en l'entorn del port i que potser per això s'ha arribat on s'ha arribat. Aquí parlem de las altres dades, de com fer que arribin al mateix lloc (ara, ves per on, em pregunto si han d'arribar a tenor del que m'han contestat des de meteoclimàtic) i se'ls pugui reconèixer el seu valor en el contextos més formals.

2- Jo no aniria a veure al Miranda amb un només un manifest o un "DINA4 amb coloraines i taules" (de bon rotllo, eh!). Com diuen a no se quina pel·licula "los rusos no van a mear sin un plan" i a mi m'agrada anar preparat i amb una bona base argumental pel que pugui ser.

Per fer això cal treballar-ho, mirar que es proposa des de fora (que van per endavant nostres) i planificar una possible estratègia.

En parlem.

Ernest Ruiz