[Geoinquiets Barcelona] Google Public data

Jorge Gaspar Sanz Salinas jsanz at osgeo.org
Thu Mar 11 06:11:37 EST 2010

On 11/03/10 10:50, Ruiz Almar, Ernest wrote:
> Bon dia,
>

> Portem una estona mirant-nos l?aplicació que en Marc ha apuntat de
> Google Data Explorer.Com no podria ser d?una altra manera és sorprenent
> el que fan aquest gent.
>

> Fins ara totes les seves aplicacions sorprenen, innoven i provoquen
> canvis que no se si som del tot conscients cap a on ens porten i com
> sacsegen les bases de TOT el que hem estat fent fins ara.
>

> Uns dels canvis més interessants (i que neguitegen) es veure com amb
> eines d?aquest tipus es sacsegen les bases del coneixement tal com l?hem
> [...]

En lloc de eixe tronxo d'article, ací teniu un video en la mateixa
linia, prou ben parit encara que massa demagògic per al meu gust:

http://www.youtube.com/watch?v=R7yfV6RzE30

Per cert que molt bo un dels comentaris:

"No? creo que a google le interese mucho mi vida, pero si le interesa
que venga y pregunte que yo se la cuento"

Per cert que estic la mar de content en un telefon en el sistema
operatiu de aquesta gentola...

- --
Jorge Gaspar Sanz Salinas
Ingeniero en Geodesia y Cartografía