RE: [Geoinquiets Barcelona] geodataset local per al foss4g (àlias unicorni blanc)

Roset, Rafael rafael.roset at icc.cat
Mon May 10 11:01:45 EDT 2010

He enviat un mail a Cameron renunciant a encarregar-me de les dades del LiveDVD.

I he estat mirant una mica la cartografia disponible: el bloc 392 (a http://www.icc.cat/vissir2/?lang=ca_ES  el podeu trobar com 36-15) sembla un bon candidat ja que té tant relleu com zona urbana com vials, disposa de quasi tots els productes (llàstima, o no, que la base 25 no estigui sencera) i fins i tot té mapes de pendents.
Ara caldria veure si tot plegat es pot generar en geotiff i shp....

Productes possibles que conformarien el dataset d'escala petita (entre 5 i 50k):
Base topogràfica 1:5 000 tant en raster com vector
Mapa de sòls de pendent >20% en vector
Ortofoto 1:5 000 raster
Mapa topogràfic 1:10 000 raster
Ortofoto 1:25 000 raster
Base topogràfica 1:25 000 raster i vector
Base topogràfica 1:50 000 vector
Mapa topogràfic comarcal raster

Caldria també un dataset d'escala més gran ? N'hi hauria prou amb un topogràfic raster a 250, uns límits administratius en vector  i un dtm de 200 m ?

Quina llicència hauria de tenir, en el cas en que no pugui ser barra lliure ? Share-alike + attribution és suficient ?

Si us sembla que amb tot plegat es podria tenir un kit de geodades aptes per a proves i experiments, m'hi poso.
Si teniu suggeriments o correccions ara és el moment  =)

Rafael Roset
Responsable de Cartoteca Digital
Institut Cartogràfic de Catalunya
Parc de Montjuïc