[Geoinquiets Barcelona] Blog de Geoinquiets

Torres, Marc marc.torres at icc.cat
Thu May 20 02:41:07 EDT 2010

Geoinquietes i geoinquiets,

1. ok wordpress
2. ok fons blanc
3. si hi ha redirecció cap problema amb el nom del domini.
4. "Geo-lightnings talks triats ( a 15 mintus per peça són 45 minuts, és a dir 3 talks)".... ...és clar que tindrem moltes preguntes. Com quan les farem? Durant? After?
     Potser després de cada speech pot haver-hi el debat corresponent... no sé, parlem-ne.
5. Irene, si li ve bé que vingui ja, no?
6. Crec que podem tirar del bar del centro galego pels cafès, d'alguna manera em d'agrair la seva col·laboració a que geoinquiets tingui meetingpoint.

Ben cordialment

Marc Torres Saura
Unitat de Delimitació Municipal i Grans Obres
Ext. 3131