[Geoinquiets Barcelona] "on som" i "cap a on anem"

Torres, Marc marc.torres at icc.cat
Thu Nov 4 06:04:01 EDT 2010

Geoinquiets,

Llegint aquests missatges últims (això si que és una llista fluida de traspàs d'informació APLICADA!), prenc re-consciència d'allò que tots ja sabem: tot va molt ràpid.

Ja fa 6 o 7 anys, amb el Raf, vam fer un article-divertimento sobre la confluència de tecnologies que llavors emergien i que avui es concreten amb això tan magnífic que avui li diem Smartphone. L'exercici va ser divertit i possible. Avui, amb aquest món accelerat (i en crisi) jo no se si seriem capaços de fer un exercici similar, que ens permeti a nosaltres mateixos, però també a els que ens vulguin llegir, situar-nos en el "on som" i en el "cap a on anem".

Estic proposant un article col·laboratiu signat per geoinquiets. Crec que això pot ser un dels nostres objectius vitals. El nostre granet de difusió de la "geospatial revolution" (recordeu, episode 2 abaible).

En parlem.

Marc