Re: [Geoinquiets Barcelona] com gearth, però en OS

Lluís Vicens lluis at sigte.udg.es
Thu Nov 4 12:17:07 EDT 2010

Passaran, passaran per Girona!! I a més, tenen la intenció de muntar
un 'tinglado' com el que varen muntar els de capaware durant les III
jornades de sig lliure... o  sigui, que tindrem espectacle glob3 :)

Apa,salut desde Lisboa!
Lluís

El 3 de novembre de 2010 20:39, Oscar Fonts <oscar.fonts at gmail.com> ha escrit: