Re: [Geoinquiets Barcelona] jugant amb topònims

Marc Torres geoinquiet at gmail.com
Tue Nov 9 02:32:12 EST 2010

Realment me n’adono que aquestes eines poden crear valor afegit. Només cal
posar al LocTop “beni” per exemple i ens adonem on l’estada àrab va deixar
fonda influència. Suposo que part de les tasques de geoinquiets és explicar
als toponomístes aquestes possibilitats.

No sé si les dades obertes generaran més obra física, però és clar que el
potencial és tremendo.