[Geoinquiets Barcelona] Dades obertes de la Generalitat

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Wed Nov 10 03:28:31 EST 2010

Wow ... Raf, les tres propostes són molt bones, tant per donar-nos a
conèixer com per ''crear quelcom'' conjuntament com a grup.

Potser s'hauria de mirar quina (o quines) de les opcions porta un volum de
feina que poguem assolir per tal que no es quedi només en una bona
iniciativa ...

Per cert, algú sap si ja es convoquen concursos d'aplicacions amb dades
obertes?
amb codi obert segur que si, amb dades obertes ho desconec.

Salutacions,
Anna.
El 10 de novembre de 2010 8:01, Ruiz Almar, Ernest <ERuiz at amb.cat> ha
escrit: