Re: [Geoinquiets Barcelona] Pregunta: és que ara parlarem al LinkedIn?

Raf Roset rafroset at gmail.com
Fri Oct 1 12:21:15 EDT 2010

No, no, no tanquem res ni organitzem res paral·lel.
De moment he creat el grup de Geoinquiets a Linkedin per si hi havia algun
despistat poder-lo reconduïr cap al blog i la llista.

D'aquesta manera aconseguirem un dels objectius que ens vam plantejar ahir:
ser més gent.

No vam prendre cap més cervesa, i vam prendre un parell de decisions que
l'Òscar s'havia d'encarregar de resumir i afegir al blog. Si no ho ha fet
dilluns ho faré jo, que tinc els apunts a la feina.

Raf