[Geoinquiets Barcelona] resum 21 octubre

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Mon Oct 25 13:25:16 EDT 2010

Ei, algú s'anima a fer un petit resum?

Bàsicament, vam veure la presentació d'en Pere Roca, i d'aquí vam
estar discutint sobre el fons i les formes dels projectes europeus. Al
temps de birres vam discutir tecnologies per fer visors web sense
masses complicacions (OpenGeo Suite, OpenLayers).

X cert, com es deia el personatge de la gene que ens podia il·lustrar
sobre dades públiques obertes?

Pere, si penges la presentació a Slideshare o similar, la podem
incloure al Blog.

Merci!

Oscar.