[Geoinquiets Barcelona] Varis - FOSS4G, 30 setembre, blog

Torres, Marc marc.torres at icc.cat
Tue Sep 21 02:32:41 EDT 2010

Raf,

Pronunciamiento: A mi el programa em sembla genial.

Per mi el dia 30 és ok.

Marc Torres Saura
Unitat de Delimitació Municipal i Grans Obres
Ext. 3131

De: barcelona-bounces at lists.osgeo.org [mailto:barcelona-bounces at lists.osgeo.org] En nom de Raf Roset
Enviat: Tuesday, September 21, 2010 7:33 AM
Per a: Wladimir Szczerban
A/c: barcelona at lists.osgeo.org
Tema: Re: [Geoinquiets Barcelona] Varis - FOSS4G, 30 setembre, blog

De moment segueix en peu la data del dia 30, però:
1) no tinc resposta de Vítor i per tant no sabem si podem disposar del Centro Galego
2) no tinc resposta del factòtums del FOSS4G i per tant no sabem si hi haurà resum
3) No he contactat amb cap estrella convidada a l'espera de resoldre el punt 2
4) ningú altre s'ha pronunciat sobre el programa.....

Raf