[Geoinquiets Barcelona] FOSS4GIS - comentaris - persones

Lluís Vicens lluis at sigte.udg.es
Wed Sep 22 05:48:16 EDT 2010

La marca hispánica diu... Tu si que ets potent, Enric.  :-)

En fi, ja sé que queda encara força temps per a les jornades de SIG
Lliure del comptat de Girona [1] (potser encara rebatejaré les jornades
així), però si voleu aprofitar que molts de vosaltres potser estareu per
aquí, es pot muntar una sessió informativa, dins del programa oficial de
les jornades, sobre els geoinquiets per tal d'explicar als assistents
que hi estiguin interessats, què (qui) són els geoinquiets, que es fa,
... a veure si es caça algun passavolant que acabi d'aterrar...

Bé, és només una idea, ok? Ja em direu el què.

Apa, salut!
Lluís

[1] http://ca.wikipedia.org/wiki/Comtat_de_Girona

Lluís Vicens Franquesa
Projectes i Formació
lluis at sigte.udg.edu

*www.sigte.udg.edu* <http://www.sigte.udg.edu>

Al 22/09/10 11:36, En/na Enric Rodellas ha escrit: