Re: [Geoinquiets Barcelona] Localització i privacitat

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Mon Sep 27 18:01:09 EDT 2010

Val, entenc que no es vulnera la protecció de dades si l'usuari ha de donar
consentiment de l'operació de localització ... sembla que encara queda seny

Gràcies Jaume per les teves explicacions i aclariments.

Anna.

El 27 de setembre de 2010 16:18, Jaume Figueras i Jové <
jaume.figueras at upc.edu> ha escrit: