Re: Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] ICONES Layar Nomenclàtor IGN.

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Sun Apr 3 17:35:05 EDT 2011

Companys,

Aquests dies he estat a Port del Compte. Allà, veien tota Catalunya vaig
voler testejar la nostra super capa layar. OSTRES!!! ...el meu egocentrisme
barceloní m'havia fet oblidar que, tot i que de cobertura de veu n'hi ha per
arreu, de cobertura de dades quasi nula (almenys al berguedà i el solsonès).
Hi ha manera de posar les dades a la SD???

Bona setmana,

Marc

Please, si algú vol afegir quelcom al makingoff que ho faci, aquesta setmana
tanco aquest tema.