[Geoinquiets Barcelona] el geoide recalculat

Assumpcio Termens atermens at gmail.com
Mon Apr 4 17:32:38 EDT 2011

Doncs, quan estigui llest del tot es tindrà una precisió de 1 cm !!! De fet
la resolució que té ara és barbara, però el millor vindrà quan es combini
amb dades de la missió GRACE, amb dades terrestres i dades
aerotransportades.

Qui vulgui informació molt més detallada només cal que m'ho digui. M'he
passat dos dies de "vacances" al user workshop organitzat per la ESA (31 de
març i 1 d'abril) a Munic, on s'han presentat tots aquests resultats. No hi
he anat de buit, si no que he contribuit a la discussió amb un poster
avaluant les precisions dels primers models globals (coeficients harmonics
esfèrics) que hi ha publicats sobre el mar Mediterrani. Tanmateix l'estudi
inclou també terra (en particular Catalunya).

Haig de posar totes les notes en net. Us passaré enllaç quan ho tingui
llest... Així com quan tingui els proceedings del workshop... També tinc
programari que es distribueix per a treballar amb les dades.

Realment espectacular!!! Després de més de 10 anys de sentir parlar
d'aquesta missió (planificació, etc..), haver esperat els retards
d'execució... ara dona gust veure els primers resultats.

Assumpció.

El 1 d’abril de 2011 4:09, <geoinquiet at gmail.com> ha escrit:

*
*Assumpció Termens*