Re: [Geoinquiets Barcelona] Transformació UTM a ETR89

Assumpcio Termens atermens at gmail.com
Mon Apr 4 17:41:01 EDT 2011

Anna,

PROJ4. De fet GDAL es recolza en PROJ4, que s'encarrega de les
transformacions.
Això si, les transformacions que suporta són Helmert 7-parametres i malles
NTv2. La transformació ICC (4 paràmetres de ED50-UTM-31-N a ETRS89-UTM-31-N)
no la suporta. Tanmateix, l'ICC distribueix la malla NTv2 equivalent.

Existeix una distribució sobre Windows d'eines PROJ4 i GDAl, anomenada
OSGeo4W que va molt bé per a fer transformacions i poder comprovar els
desenvolupaments fets sobre les llibreries...

Assumpció.

El 2 d’abril de 2011 12:06, Oscar Fonts <oscar.fonts at gmail.com> ha escrit:

*
*Assumpció Termens*