[Geoinquiets Barcelona] ens hem d'empescar un projecte

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Fri Apr 8 02:15:12 EDT 2011

Ei,

Primer discutim els contiguts, intentem arribar a alguna proposta que
ens valgui la pena, viable, amb implicacio dels participants.
Si aconseguim tenir un projecte maco, llavors ens mirem com fer
quadrar les questions formals.

Els ajuts també són per a microempreses o autònoms amb més de dos anys
d'existència, al menys per a alguna de les línies (ara no recordo).

Oscar.

El 8 d’abril de 2011 1:02, Alexandre Nobajas <nobita64 at yahoo.com> ha escrit: