[Geoinquiets Barcelona] geoinquiets desinflats

pere roca ristol peroc79 at gmail.com
Wed Apr 27 13:23:38 EDT 2011

hola,

respecte als projectes (
http://wiki.osgeo.org/wiki/Geoinquiets_14_d'Abril_de_2011) em semblen tots
molt interessants, però crec que a on podria ajudar més és fent un visor de
qualitat de l'aire.

Com vam comentar fa ja unes setmanes a aquesta llista, jo i l'Antonio
Santiago hem fet una cosa similar (ara mateix una mica estancat) per dades
de l'Assoc. Española de Metereologia, combinant gràfiques i mapes

-http://www.screencast.com/t/ZENyNsEY
-http://www.screencast.com/t/CBsDPB1xuL

Crec que d'aquí es podria reaprofitar (i millorar) codi. A més seria
interessant veure com s'interpolen les dades geogràficament.

M'estic ficant una mica amb el Drupal, o sigui que també podria donar-hi un
cop de mà a mostrar continguts (si sortís la Memoria històrica dels Països
Catalans o visor qualitat aire), a on l'usuari pugui afegir comentaris o
altres coses.

salut,
Pere