[Geoinquiets Barcelona] Mapa cognoms Catalunya (Made in un servidor)

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Fri Dec 2 07:12:23 EST 2011

Bones,

Seria una possibilitat, pero no crec que sigui adient, ja que el que busca el mapa és mostrar la distribució de cada cognom per comarques. Per tant, si fas clusters perds aquesta informació. A banda com  a molt hi pot haver 41 símbols, que tampoc són tants. Em sembla que si triga a carregar és per la manera que vaig dissenyar d'obtenir les dades, que com vaig indicar no són obertes, pel que el procés d'obtenció no és tan net o directe com seria desitjable.

Gracies per la suggerencia!

Alex