[Geoinquiets Barcelona] La cara fosca d'alliberar dades

Antonio Santiago asantiagop at gmail.com
Tue Feb 1 01:04:14 EST 2011

Tornant a lo que el Wladimir deia al principi: "...Creo que el abrir los
datos es el inicio, luego las administraciones tendrán que abrir servicios
para que estos datos sean útiles para la gran mayoría de la gente..."

Jo tambe crec que una cosa son les dades i el seu alliberament (cosa
perfectament discutible) i una altre els serveis que es puguin donar amb
aquestes. No veig cap problema en que l'administracio, empreses publiques,
etc donin un servei a mes de ser, en molts casos, els responsable d'obtenir
i mantenir aquestes dades.
El problema actual es que molts cops no s'esta donant un servei i a mes
tampoc es deixa que ho doni una empresa privada perque les dades no son
publiques.

PD: Per cert, algu continua treballant amb el tema de les dades de l'AEMET
???

<http://www.acuriousanimal.com>| Blog: http://www.acuriousanimal.com/blog