[Geoinquiets Barcelona] Augmented reality + Jordi Graells

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Thu Feb 3 17:05:58 EST 2011

Companys,

Us reenvio l'email que m'ha retornat en Jordi Graells entorn a les preguntes
que li feia (intercalades) sobre el tema d'utilitzar el Nomenclàtor.

El cert és que encara no tinc massa clar si el Nomenclàtor es pot utilitzar
o no sense ferir suscebilitats, com veureu a l'escrit, aquest, mai no ha
penjat de dadesobertes al gencat. Demà investigaré una miqueta més. Some
help?

Seguiré informant,

Marc