[Geoinquiets Barcelona] Augmented reality + Jordi Graells

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Sat Feb 5 18:31:35 EST 2011

Companys,

Aprofitant aquest correu d'en Raf vaig a escriure un nou correu al Jordi
Graells. Li comentaré la possibilitat de que sigui la propia Generalitat
(des de dadesobertes) que faci els pasos per tal que el Nomenclàtor penji de
dades obertes (cosa que crec relativament sencilla si no és pq l'Institut
d'Estudis Catalans IEC també hi ha participat.

Sí!!!! ..."paralisi per analisi"!!! ....i a sobre, tot porta a dir que si en
algun lloc té sentit l'aplicació del que diu INSPIRE és en documents com
aquests que són dades geo del tot oficialitzades!!! ...en tot cas que ningú
no ens pugui dir que no ho hem treballat en plena conciència.

QUan tingui l'escrit pel Graells us el reenvio.

Marc