[Geoinquiets Barcelona] Logo Geoinquiets: Veredicte

Raf Roset rafroset at gmail.com
Sun Feb 6 13:03:03 EST 2011

Aquest vespre transformaré el logo original en un SVG i l'adjuntaré a
aquesta cadena de correus per tal que qui vulgui el pugui modificar a gust
=)
Potser no estaria malament que algú amb una mica de "gust" i "gràcia"
intenti trobar un esquema de colors "més convenient" (
http://colorschemedesigner.com/) ?

Raf