[Geoinquiets Barcelona] presència a Twitter

Jorge Gaspar Sanz Salinas jsanz at osgeo.org
Mon Feb 7 10:26:08 EST 2011

El 07/02/11 15:57, Raf Roset escribió:
> "I el fakeraf que farà??"
> Tampoc sé ben bé què feia fins ara....   =)
>
> "I perque no tenir un compte cadascun i escribure fent servir un "hashtag""
> Cap problema, que qui tingui compte continui com fins ara.
>
> "a més a més jo ja li tic cariño al @fakeraf :-)"
> Ainssss, com sou   XD
>
> La meva idea era oferir una solució de baixa tecnologia per tal que més
> d'un de nosaltres, pensant en els que no tenen temps i/o ganes, puguin
> actualitzar un compte comú de Twitter sense cap feina extra: el mateix
> missatge de correu que s'envia a la llista podria aparèixer
> [...]

Tens raó en que els que no tinguin compte en twitter y vulguen compartir
facen servir un mecanisme senzill per publicar com el que ofereix ping.fm

El que dius de filtrar automàticament la llista de correus per extraure
publicacions al twitter ho veig una fumada complicada, us conte el que
faig jo:

- - Quan publiqueu ací o en qualsevol altre puesto una coseta geoinquieta
maque el "bookmark" amb un tag especial al diigo o delicious i de allà
tinc una tuberia (ara estic probant ifttt.com) que publica
automáticament al compte del geomaticblog

Es a dir de [1] amb el ifttt.com passe al [2].

Vaig contar al blog del gvSIG cosetes d'estes de fontaneria 2.0 però
creo que poca gent el va entendre o el va interesar :-)

Bon vespre!

[1] http://www.diigo.com/user/xurxosanz/geomaticblog
[2] twitter.com/geomaticblog (els que comencen per [gblink]
[3] http://blog.gvsig.org/2010/10/05/social-media-on-gvsig/

- --
Jorge Gaspar Sanz Salinas
http://es.osgeo.org