[Geoinquiets Barcelona] reunió de febrer

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Mon Feb 7 09:39:30 EST 2011

Hola a tots,

jo tinc classe els dijous, per tant no puc venir, si podeu canviar de
dia no tinc cap problema pel dilluns 21, dimarts 22 o dimecres 23. Per
la següent setmana la cosa està més 'indecisa' ja que pot ser que
estigui fora. Encara no sé si seré fora, ni quins dies, així que ho
sàpiga us informaré.

Salut!

On 02/06/2011 05:21 PM, Oscar Fonts wrote:
> Jaume,
>
> Com ho tindries una tarda de la última setmana de febrer o la primera
> de març, encara que no sigui un dijous?
> També parlavem amb en Jaume de fer un cap de setmana lúdicopràctic en
> un àrea poc mapejada de Catalunya.
> Però millor acabem de concretar en directe.
>
> Si finalment en Jaume no pot, per mi serà millor el dia 3.
>
> Slt,
>
> Oscar.

Jaume Figueras i Jové
Ubuntu User #14347 - Linux User #504317

Universitat Politècnica de Catalunya
Departament d'ESAII
Edifici TR11
Rambla Sant Nebridi, 10
08222 TERRASSA
Telf: +34937398621 (intern UPC: 98621)
Mòbil: +34650756456 (intern UPC: 44785)
Fax: +34937398628 (intern UPC: 98628)

Centre de Simulació i Optimització de Processos Logístics (LogiSim)
http://logisim.fib.upc.es

Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII)
http://webesaii.upc.es

Universitat Politècnica de Cataluyna
http://www.upc.edu