Re: [Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès

Elena Sauleda elena.sauleda at gmail.com
Tue Feb 8 04:35:56 EST 2011

Jo en tinc un...on hi vaig posant events de gis, tot i que no hi surt
absolutament tot......el puc compartir, és de google:

*
http://www.google.com/calendar/embed?src=6hp5agr80vao0cu2353i7onkss%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Madrid
 *
*
*
Qui el vulgui poder editar, carc que l'haig de convidar com a editor, no?

Si va bé el podeu posar, sino, cap problema.

El 8 de febrer de 2011 10:31, Oscar Fonts <oscar.fonts at gmail.com> ha escrit:

Elena Sauleda
elena.sauleda at gmail.com