[Geoinquiets Barcelona] Cartogrames de les eleccions 2010

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Wed Feb 9 18:44:23 EST 2011

Bones, ara fa un temps vaig fer uns cartogrames de les eleccions al parlament de la tardor passada i els havia deixat al calaix.

Aquesta tarda he tingut una estona i els he penjat al web. Hi ha algunes inconsistències en les dades que estan explicades dins el text, però m'ha fet mandra retocar-les perquè implicava refer-ho gairebé tot.

Si no esteu avesats al concepte cartograma hi ha un parell d'enllaços inclosos dins el text.

http://www.gisngeo.com/eleccionscat10/index.html

Salut!