[Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

Helen San Segundo Navazo hsansegundo at meteo.cat
Thu Feb 10 06:58:01 EST 2011

Hola,
yo utilizo los dos y ambos me gustan pero para cosas diferentes. Qgis lo
veo más manejable y más agradable para visualizar la información, pero
se me queda corto a la hora de hacer cálculos aunque la versión que
tengo ahora instalada incorpora herramientas de análisis que antes no
tenía. gvSig es más potente para hacer cálculos y análisis, la extensión
Sextante te permite hacer muchas cosas como las que hay en ArcGis,
corregidme si me equivoco los que habeis estado en el proyecto de gvSig.
Mi opinión es que depende para qué lo quieras utilizar.
Saludos,
Helen

El 10/02/11 12:28, César Martínez Izquierdo escribió:
> Bon dia, crec que no m'he presentat mai en aquesta llista... vaig
> estar uns quants anys al projecte gvSIG, i ara estic a la Autònoma.
> Com Jorge, jo tampoc és que tingui una visió molt imparcial, però bé...
>
> Qgis no l'he fet servir tant, però em sembla que gvSIG és més potent
> respecte a la generació de mapes temàtics, etiquetats...
> En canvi, crec que Qgis és més adient per a fer anàlisis ràster amb
> dades pesades, ja que pot tirar de Grass. Clar, que justament per això
> és una mica més enrevessat.
>
> Crec que depèn de l'ús que vulguis fer...

> [...]

Helen San Segundo Navazo

http://www.meteo.cat
Tel. 93 567 60 90
Fax 93 567 61 02
A/e hsansegundo at meteo.cat <mailto:hsansegundo at meteo.cat>

Abans d'imprimir aquest correu, assegureu-vos que és del tot necessari.
El medi ambient és cosa de tothom!

La informació d'aquesta transmissió electrònica és confidencial i el seu
ús sols està permès als seus destinataris. Si Vostè no és la persona
destinatària d'aquesta transmissió electrònica, li preguem que ens ho
comuniqui de forma immediata i destrueixi qualsevol copia de la mateixa
(tant digital com en paper).