[Geoinquiets Barcelona] Tricorder

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Thu Feb 10 17:50:17 EST 2011

Ostres! ...una tonteria... però tota una reflexió:

Ahir em vaig baixar de l'android market el programa Tricorder.
http://code.google.com/p/moonblink/wiki/Tricorder

El nom del programa està, és clar, relacionat amb el gadget multifunció que
tenien els d'Star Treck.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tricorder

Avui l'he provat... i tot i el senzillissim aspecte (amb estètica galàctica)
m'ha semblat increible tots els paràmetres i dades del telèfon que pot
mostrar!!! ...gravitació, camp magnètic, acustica, acceleració,
posicionament... ... ... caram! no sabia que el meu telèfon portava tants
sensors dins!!!

SÍ!!!!!! ...ara ja crec en allò de "peope as sensors"!!! ...començo a veure
el potencial dels millons de recolectors (passius o no) de dades amb els
seus smartphones!!!!

Ben cordialment,

Marc