[Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

geoinquiet at gmail.com geoinquiet at gmail.com
Fri Feb 11 02:28:19 EST 2011

Gràcies a tots!

Realment en aquest post m'heu demostrat el món de possibilitats i les
capacitats de geoinquiets. Compartit coneixement express amb un plus de
dosi d'humor! GENIAL!

Gràcies... el cert és que jo el vull en principi per tasques de consulta i
edició GIS bastant bàsiques, on primi la facilitat d'ús i que l'arxiu
final "mapa" tingui el màxim de possibilitats de simbolització i quedi el
màxim enllestit per anar a impremta. Sabeu si algun pot generar pdfs
multicapa com a document final?

Gràcies per avançada, novament.

Marc

El 10/02/2011 14:41, Jorge Gaspar Sanz Salinas <jsanz at osgeo.org> va