[Geoinquiets Barcelona] la font de les dades

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Thu Feb 17 01:31:59 EST 2011

> ICC havia d'alliberar un dataset (unicorni blanc) d'un bloc sencer del 50mil

El del FOSS4G?

Es va preparar el DVD, però poc 'alliberat' estava: No es podia
reutilitzar fora del FOSS4G, i per a un sol cas no podiem demanar els
ponents l'esforç d'adaptar els temaris dels tallers, que al final es
pengen per qui vulgui reutilitzar-los.

> serviria aquest dataset per fer una càrrega a OSM i
> tenir-ho com a demo/exemple/avís_per_navegants/tutorial ?

Per demo, Girona:
http://www.openstreetmap.org/?lat=41.9793&lon=2.81994&zoom=16&layers=M

És una importació de la cartografia municipal que es va fer pel SotM
que té 'hasta' els arbres.
I la gent continua afegint-hi coses, com els comerços.

Comparat amb ICC:
http://www.icc.cat/vissir2/?zoom=7&lat=4647593.5&lon=485213&layers=B00FFFFFTFF

(Em continua agradant molt la netedat de la Base 25 mil; llàstima dels camins!).

I amb G.:
http://maps.google.cat/maps?f=q&source=s_q&hl=ca&geocode=&q=&aq=&sll=37.0625,-95.677068&sspn=43.578243,74.267578&ie=UTF8&hq=Girona&hnear=&ll=41.980118,2.822542&spn=0.01241,0.027874&z=16