[Geoinquiets Barcelona] Dades Idescat a Google

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Sat Feb 19 10:59:43 EST 2011

Així que ha estat l'Idescat directament... Quan vaig veure totes les estadístiques bolcades a Google em vaig preguntar qui ho havia fet. Aviat Google ens prendrà la feina a tots (o acabarem treballant per ells).

Per cert, el comercial de Google a Catalunya o és molt bo o té molts amics en llocs clau, perquè aconsegueix que li cedeixin tot a ells!

Àlex