[Geoinquiets Barcelona] Dades Obertes de Catastro

David Nogué dnogue at planol.info
Wed Feb 23 15:35:55 EST 2011

Bon dia companys,

finalment vaig visitar la seu de la Oficina Virtual de Catastro, al
Paseo de la Castellana 272 a Madrid.

Vaig reunir-me amb José Miguel Olivares, que em va estar explicant tot
el què estan publicant, i tot el què estan a punt de publicar en format
obert.

Hi ha un fotimer de coses, ens hi vam estar 3 hores de rellotge.

En primer lloc, em va dir que estan a punt d'alliberar:

- tot el parcel.lari cadastral en format vectorial (.shp)

- els models 3D de parcel.la, pis per pis, local per local, habitatge
per habitatge, identificant els usos declarats (ara això només és
accessible amb certificat)

- el servei WFS, per a consultes puntuals

Tot això, així que s'aprovi la Ley de Economía Sostenible que està ara
al parlament.

Us reenvio un tutorial que explica com accedir a la consulta i
descàrrega del vectorial i els models 3D, dins de
www.sedecatastro.gob.es , mitjançant certificat de la FNMT
(http://www.cert.fnmt.es/).

Per a més consultes, més avall teniu el correu del José Miguel Olivares:

<jmiguel.olivares at catastro.meh.es>
--
David Nogué
*planol.info*