[Geoinquiets Barcelona] P2 per al blog

Antonio Santiago asantiagop at gmail.com
Thu Feb 24 16:55:02 EST 2011

En principi, per aplicar el tema, nomes s'ha d'aplicar el tema i punt a la
configuracio de WP.

Si no recordo malament, l'Oscar no era molt amant de convertir el Blog en un
foro. Jo crec que te la seva part de rao. La idea és que el Blog fes una
tasca mes divulgativa, mentre que la llista (o un foro) podria fer lo que ja
fa.
Per altra banda, si ningu te temps d'escriure coses més divulgatives al blog
tambe es cert que el podriem convertir en algo mes dinamic.

Com esta el tema del tutorial "for dummies" sobre proyeccions, datums, etc??

<http://www.acuriousanimal.com>| Blog: http://www.acuriousanimal.com/blog