Re: [Geoinquiets Barcelona] més dades obertes

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Fri Feb 25 14:42:48 EST 2011

Hola David, molt bona iniciativa, que no només Google ha de fer servir les dades que paguem entre tots!

Només un parell d'observacions:
- Hi ha, com a mínim, sis municipis clarament mal georeferenciats (surten ubicats fora de Catalunya). I és que de vegades la georeferenciació en para trampes (l'Albi o el Bruc de França i els de Catalunya per exemple)
- Els tants percents de certs municipis em sembla que són els valors absoluts, no els relatius. En tot cas no són correctes Ex:

Barcelona

Homes / Hombres / Men: 770044, 48 %

Dones / Mujeres / Women: 849293, 52 %

Hospitalet de Llobregat

0 - 14: 33230, 12 %

15 - 64: 176708, 68 %

65 - 84: 42204, 16 %

85: 4896, 1 %

Triga força al carregar la informació, sobretot quan cliques a sobre la icona per obtenir les dades. Quin sistema has fet servir? Has pensat d'introduir la opció de que l'usuari filtri els resultats al seu interés (i.e comarca) per a accelerar la càrrega de la informació? Tot i que també pot ser degut a l'aparell trogdolític que faig servir...

Per cert, la interfície m'encanta, i encara més la barreta per a desplaçar el temps!

Endavant.

Àlex